Kvalitetspolicy

Kvalitet och miljö

Vår kvalitetspolicy innebär att:

  • Det är kundens krav, behov och förväntningar som är styrande för vårt arbete
  • Verksamheten bygger på långsiktiga och varaktiga relationer i samverkan med kunden
  • Varje uppdrag vi åtar oss ska utföras till kundens fulla belåtenhet
  • Arbetet fokuseras på att leverera rätt tjänst och produkt, i rätt tid och till rätt pris
  • Vi ska utveckla våra arbetsprocesser i syfte att effektivisera verksamheten.
  • Varje medarbetare ska vara kompetent för sin uppgift och tilldelas ansvar och befogenheter för att på ett engagerat sätt kunna uppfylla kundens krav
  • Vi ska utveckla samarbetet med branschorganisationerna
  • Genom utvärdering av processers effektivitet och mätning av kundnöjdheten skapar vi underlag för ständiga förbättringar
  • Vi ska uppträda affärsmässigt med god etik och moral
  • Vi ska göra vår kvalitetspolicy förstådd bland våra medarbetare och känd bland våra kunder och leverantörer
  • Vid ledningens genomgångar granskas och utvärderas kvalitetspolicyns fortsatta lämplighet