Vår kvalitetspolicy innebär att:
- Det är kundens krav, behov och förväntningar som är styrande för vårt arbete
- Verksamheten bygger på långsiktiga och varaktiga relationer i samverkan med kunden
- Varje uppdrag vi åtar oss ska utföras till kundens fulla belåtenhet
- Arbetet fokuseras på att leverera rätt tjänst och produkt, i rätt tid och till rätt pris
- Vi ska utveckla våra arbetsprocesser i syfte att effektivisera verksamheten.
- Varje medarbetare ska vara kompetent för sin uppgift och tilldelas ansvar och befogenheter för att på ett engagerat sätt kunna uppfylla kundens krav
- Vi ska utveckla samarbetet med branschorganisationerna
- Genom utvärdering av processers effektivitet och mätning av kundnöjdheten skapar vi underlag för ständiga förbättringar
- Vi ska uppträda affärsmässigt med god etik och moral
- Vi ska göra vår kvalitetspolicy förstådd bland våra medarbetare och känd bland våra kunder och leverantörer
- Vid ledningens genomgångar granskas och utvärderas kvalitetspolicyns fortsatta lämplighet